Інструкція з охорони праці для машиніста бурильних і бурильно-кранових машин - Мої статті - Інструкції з охорони праці - Інструкції з охорони праці

Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

П`ятниця, 09.12.2016, 16:27
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці для машиніста бурильних і бурильно-кранових машин

Глава 1 Загальні вимоги безпеки

 

1. До самостійної роботи в якості машиніста бурильної і бурильно-кранової машини (далі - машиніст) допускаються особи чоловічої статі не молодше 18 років і пройшли:

відповідну професійну підготовку, в тому числі з питань охорони праці, які мають посвідчення водія відповідної категорії і посвідчення машиніста бурильної і бурильно-кранової машини;

медичний огляд і визнані придатними за станом здоров'я для управління бурильної і бурильно-кранової машиною;

вступний та первинний інструктаж на робочому місці, стажування і перевірку знань з питань охорони праці.

Знову прийняті на роботу машиністи проходять стажування в кількості не менше 5 змін з подальшою перевіркою знань на допуск до самостійної роботи.

2. Машиніст повинен:

дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку;

дотримуватися правил дорожнього руху;

щорічно проходити перевірку знань з охорони праці;

виконувати тільки ту роботу, яка доручена безпосереднім керівником робіт;

знати і вдосконалювати методи безпечної роботи;

дотримуватися технологію виробництва робіт, застосовувати способи, що забезпечують безпеку праці, встановлені в інструкціях з охорони праці, проектах виконання робіт, технологічних картах, інструкціях з експлуатації;

утримувати робоче місце відповідно до вимог охорони праці;

використовувати інструмент, пристосування, інвентар і засоби індивідуального захисту за призначенням, про їх несправності повідомляти керівнику робіт;

знати місцезнаходження і вміти користуватися первинними засобами пожежогасіння;

вміти надавати першу долікарську допомогу потерпілому при нещасних випадках. Знати, де знаходиться аптечка з набором медикаментів, і при необхідності забезпечити доставку (супровід) потерпілого до лікувальної установи;

дотримуватися правил особистої гігієни;

застосовувати засоби індивідуального захисту відповідно до характеру виконуваної роботи згідно з Типовими галузевими нормами безплатної видачі засобів індивідуального захисту працівникам, зайнятим експлуатацією, технічним обслуговуванням і ремонтом автомобільних транспортних засобів, будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг.

3. На машиніста можуть впливати небезпечні і шкідливі виробничі фактори:

рухомі машини і механізми, що переміщуються машинами вироби;

руйнуються конструкції і матеріали;

небезпечні зони (поблизу котлованів, траншей та інших перепадів по висоті, місць, над якими відбувається переміщення вантажів вантажопідіймальними кранами);

підвищена загазованість, запиленість і вологість повітря робочої зони;

підвищена або знижена температура повітря на робочому місці;

підвищений рівень шуму і вібрації;

недостатня видимість робочої зони з кабіни машиніста;

обвалення ґрунту;

гострі кромки, задирки і шорсткість на поверхнях інструментів та обладнання;

фізичні і нервово-психічні перевантаження.

4. Закріплення бурильної і бурильно-кранової машини за машиністом оформляється наказом керівника організації.

5. Свердління, бурильно-кранова машина повинна використовуватися згідно технологічної документації на проведення робіт (проекти виробництва робіт, технологічні карти), в якій вказані заходи і прийоми безпеки.

6. Не допускається використовувати бурильну і бурильно-кранова машину без технологічної документації та вжитих заходів захисту в екстремальних умовах: з пересічними робочими зонами, поблизу виїмок (котлованів, траншей, канав), на ухилі місцевості.

7. Не допускається використовувати бурильну і бурильно-кранова машину в негоду (при швидкості вітру більше 15 м / с, грози, ожеледиці, тумані).

8. Роботи, які виконуються в охоронній зоні діючих газопроводів, нафтопроводів, кабелів зв'язку, електричних кабелів, що перебувають під напругою, проводяться за наявності письмового дозволу організацій, що експлуатують ці підземні комунікації, і під наглядом представників вказаних організацій. До дозволу повинен бути прикладений план із зазначенням розташування і глибини закладення комунікацій.

9. Палити дозволяється тільки в спеціально відведених для цього місцях, не допускається куріння у невстановлених місцях та користування відкритим вогнем у місцях, де проводиться заправка машин паливом і маслом.

10. Для сіфонірованія і продувки системи живлення потрібно користуватися спеціальними пристосуваннями (насосами). Засмоктувати паливо і продувати систему харчування ротом не допускається.

11. У разі проїзду під мостами і тунелями необхідно перевірити відповідність допустимих розмірів проїзду габаритам даного типу машин.

12. Про випадки травмування негайно повідомити керівника робіт або диспетчеру.

13. Машиніст, який не виконує вимоги цієї Типової інструкції, притягується до відповідальності відповідно до законодавства Республіки Білорусь.

Глава 2 Вимоги безпеки перед початком роботи

14. Перед початком роботи необхідно:

надіти спецодяг і спецвзуття;

отримати завдання у керівника робіт, ознайомитися під розпис з проектом виробництва робіт або технологічною картою;

перевірити наявність в кабіні бурильної і бурильно-кранової машини вогнегасника з опломбованій запірною арматурою (порошкового ручного місткістю не менше 5 л), аптечки першої медичної допомоги, не менш ніж двох противідкатних упорів, знака аварійної зупинки або миготливого червоного ліхтаря;

визначити робочу зону бурильної і бурильно-кранової машини, межі небезпечної зони, засоби зв'язку машиніста з робітниками, що обслуговують бурильну і бурильно-кранова машини, і машиністами інших машин. У зоні роботи повинні бути встановлені знаки безпеки та попереджувальні написи. Робоча зона бурильної і бурильно-кранової машини в темний час доби повинна бути освітлена;

перевірити справність шин, гальм, рульового управління, болтів кріплення карданного валу, справність проводки, фар, стоп-сигналу, покажчиків поворотів, звукового сигналу, контрольно-вимірювальних приладів, дзеркал заднього виду;

перевірити, щоб важіль перемикання швидкостей знаходився в нейтральному положенні;

перевірити працездатність двигуна на холостому ходу і його справність, а також справність освітлювальних і контрольно-вимірювальних приладів і рульового управління;

перевірити відсутність тріщин і деформацій у металоконструкціях щогли;

перевірити справність манометрів в системі гідроприводу (манометри повинні бути випробувані і опломбовані).

15. Перевірити комплектність автомобіля. Автомобіль повинен бути укомплектований:

набором справних інструментів і пристосувань;

домкратом необхідної вантажопідйомності, підкладкою під п'яту домкрата розміром, рівним двох-триразовою площі п'яти домкрата;

не менш як двома противідкотними упорами (башмаками) для підкладання під колеса;

аптечкою першої медичної допомоги;

знаком аварійної зупинки або миготливим червоним ліхтарем;

вогнегасником.

16. Не допускається приступати до роботи при подтекании палива в системі живлення і масла, в системі змащення і гідравліки.

17. У кабіні бурильної і бурильно-кранової машини не допускається зберігати паливо та інші легкозаймисті рідини, промаслений обтиральний матеріал.

18. При виявленні несправності в огорожах, ненадійності кріплення грунту, обвалів, тріщин у ґрунті, наявності обнажившихся на укосах валунів, брил, каменів, що знаходяться в нестійкому стані, та інших небезпечних явищ необхідно повідомити про це керівника робіт.

Глава 3 ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБОТИ

19. Перед початком маневрування машиніст повинен переконатися у відсутності людей на відстані не менше 5 м від зони дії бурильної і бурильно-кранової машини та її робочих органів.

20. Перед установкою бурильної і бурильно-кранової машини на місці роботи машиніст повинен перевірити виконання наступних вимог:

грунт на шляху руху повинен бути спланований і утрамбований, під виносні опори слід підкласти інвентарні підкладки;

територія розташування бурильної і бурильно-кранової машини повинна бути достатньою для її маневрування;

ухил майданчика не повинен перевищувати допустимий за паспортом;

при установці бурильної і бурильно-кранової машини над діючими комунікаціями необхідно попередньо укласти залізобетонні дорожні плити.

21. При необхідності переїзду на інше місце машиністу слід підняти робочий орган і опустити щоглу в транспортне положення.

22. При перебазуванні бурильної і бурильно-кранової машини на буксирі машиніст повинен перебувати в кабіні бурильної і бурильно-кранової машини і виконувати при цьому вимоги правил дорожнього руху.

23. При установці в пробурені ями стовпів різного призначення, в тому числі повітряних ліній електропередачі, телефонно-телеграфних ліній зв'язку, дорожніх знаків та інших, за допомогою бурильної і бурильно-кранової машини машиністу забороняється:

підтаскувати стовпи, що знаходяться на відстані більше 3 м від центру ями;

піднімати стовпи з неврегульованою запобіжною муфтою, яка повинна бути відрегульована на вантажопідйомність машини згідно її паспорту та опломбована;

переїжджати з піднятим стовпом навіть на незначні відстані;

встановлювати стовпи без допомоги допоміжного робочого органу;

допускати перебування людей у ​​небезпечній зоні, що виникає при переміщенні стовпів.

24. При технічному обслуговуванні машиніст повинен зупинити двигун і зняти тиск в гідросистемі, якщо це допускається інструкцією заводу-виготовлювача з експлуатації цієї машини.

25. Під час заправки бурильної і бурильно-кранової машини пальним машиністу та іншим особам, які знаходяться поблизу машини, заборонено курити та користуватися відкритим вогнем.

26. Під час роботи не допускається:

залишати важелі управління бурильної і бурильно-кранової машиною при працюючому двигуні;

змінювати різко число обертів двигуна, а також тиск в гідросистемі;

знімати захисний кожух на фрикціоні або барабані лебідки;

включати бур з незашплінтованним пальцем його кріплення або з не повністю закріпленими ножами на бурі;

включати лебідку під час буріння грунту;

розгальмовується машину при бурінні грунту або встановлення опор;

працювати бурильної і бурильно-кранової машиною, якщо запобіжна муфта лебідки не відрегульоване на вантажопідйомність, вказану в її паспорті;

обслуговувати бурильну і бурильно-кранова машину, в тому числі чистити або змащувати окремі її частини;

передавати управління бурильної і бурильно-кранової машиною стороннім особам;

перевозити в кабіні бурильної і бурильно-кранової машини сторонніх осіб;

допускати до стропування стовпів працівників, які не атестованих в якості стропальників.

27. При виході з кабіни машиніст повинен поставити важіль перемикання передач в нейтральне положення і загальмувати бурильну і бурильно-кранові Машини стоянковим гальмом.

28. Не допускається під час роботи двигуна регулювати натяг ременя вентилятора і проводити будь-які ремонтні роботи.

29. Переміщення, установка і робота бурильної і бурильно-кранової машини поблизу виїмок (котлованів, траншей, канав) з неукріпленими укосами дозволяються тільки за межами призми обвалення ґрунту на відстані, встановленому проектом виробництва робіт.

30. Чистити, змащувати і ремонтувати бурильну і бурильно-кранові Машини необхідно тільки після її повної зупинки (при вимкненому двигуні), при цьому повинна виключатися можливість її запуску.

31. Не допускається перебувати під машиною (механізмами) при працюючому двигуні.

32. При транспортуванні бурильної і бурильно-кранової машини на трейлері під колеса необхідно покласти гальмові башмаки, машину прикріпити до платформи за допомогою розтяжок.

33. Залишати без нагляду бурильну і бурильно-кранові Машини з працюючим (включеним) двигуном не допускається. При перерві в роботі повинні бути вжиті заходи, що попереджають мимовільне переміщення і включення, перекидання машини під дією вітру, при наявності ухилу місцевості, внаслідок деформації грунту і зсуву.

34. Заправка і дозаправка паливно-мастильними матеріалами і робочими рідинами виробляються закритим способом.

35. Ремонтні роботи автомобіля з обладнанням бурильної і бурильно-кранової машини проводити тільки в стаціонарних умовах.

Глава 4 ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ

36. Припинити роботу при виникненні ситуацій, які можуть призвести до аварії або нещасних випадків.

37. При виникненні пожежі на бурильної і бурильно-кранової машині:

негайно зупинити її, заглушити двигун і приступити до гасіння пожежі первинними засобами пожежогасіння;

повідомити про пожежу в пожежну службу за телефоном 101 і керівнику об'єкта;

вжити заходів щодо забезпечення безпеки та евакуації людей.

38. Надати необхідну першу долікарську медичну допомогу потерпілому на виробництві, звільнивши його від дій травмуючого фактора (електрострумів, механізмів).

39. При виявленні під час буріння грунту кабелів електропередачі, трубопроводів, вибухонебезпечних або невідомих предметів роботу бурильної і бурильно-кранової машини слід негайно зупинити до отримання дозволу на подальше виконання роботи від відповідних органів нагляду.

40. При отриманні травми на виробництві негайно звернутися до лікувального закладу і повідомити про подію безпосередньому керівнику, зберегти робоче місце без змін на момент отримання травми, якщо це не загрожує оточуючим і не призведе до аварії.

41. При поломці транспортного засобу в дорозі проходження і неможливості усунення машиністом технічних несправностей машиніст повинен викликати технічну допомогу і повідомити про місце своєї вимушеної стоянки в органи Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ Республіки Білорусь.

Глава 5 Вимоги безпеки після закінчення роботи

42. Після закінчення роботи машиніст повинен:

поставити бурильну і бурильно-кранові Машини у відведене місце;

очистити бурильну і бурильно-кранова машину від бруду і ґрунту, підтягнути болтові з'єднання, змастити труться;

вимкнути двигун;

в зимову пору року злити воду, масло помістити в чисту тару і щільно закрити пробкою;

закрити кабіну на замок;

повідомити керівника робіт або відповідальну за справний стан машини про всі неполадки, що виникли під час роботи.

43. У всіх випадках після постановки автомобіля на місце стоянки вимкнути запалювання (подачу палива) і відключити масу (якщо є вимикач), загальмувати автомобіль стоянковим гальмом.

44. Після закінчення всіх робіт зняти засоби індивідуального захисту, помістити їх в місце зберігання, вимити руки і обличчя теплою водою з милом, при можливості прийняти душ.

45. Мити руки в маслі, бензині, гасі і витирати їх забрудненої дрантям не допускається.


Работая на предприятии все мы ждем того дня когда получив заработную плату сможем порадовать себя обновкой. Но как часто бывает найти лишние несколько часов на себя не так просто.  интернет магазин обуви обуви порадует огромным ассортиментом красивой, удобной обуви от модных брендов по самой выгодной цене.


 


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (16.06.2015)
Переглядів: 615 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці