ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ДЛЯ МОЛОДШОЇ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ-БУФЕТНИЦІ - Мої статті - Інструкції з охорони праці - Інструкції з охорони праці

Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

П`ятниця, 09.12.2016, 06:58
Головна » Статті » Мої статті

ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ДЛЯ МОЛОДШОЇ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ-БУФЕТНИЦІ

І. Загальні положення

1.1. Дана інструкція є чинною для буфетниці-роздатниці відділення. Буфетниця-роздатниця допускається до роботи після проходження вступного інструктажу, що проводиться інженером з охорони праці при прийомі на роботу, первинного інструктажу на робочому місці, що проводиться зав. відділенням та повторних (1 раз на 6 місяців) інструктажів.

1.2. Особи, винні у порушенні цієї інструкції, підлягають дисциплінарному стягненню (зауваження, догана, сувора догана) і позачерговому інструктажу та перевірці знань з охорони праці та техніки безпеки.

1.3. Під час проведення прибирання буфетної та столової можуть мати місце такі шкідливі і небезпечні виробничі фактори: ураження електрострумом при неправильному і невмілому користуванні електроприладами, спотикання на нерівній або слизькій поверхні, поранення гострими предметами.

1.4. Буфетниця-роздатниця  забезпечується спецодягом (халат, шапочка, індивідуальними засобами захисту).

1.5. З метою уникнення інфікування працівників від хворих слід суворо дотримуватися правил особистої гігієни та санітарно-протиепідемічних правил.

ІІ. Вимоги техніки безпеки перед початком роботи

Приступаючи до роботи, буфетниця-роздатниця повинна:

2.1. Одягнути халат, шапочку, перевірити робочий інвентар.

2.2. Ввімкнути освітлення, оглянути буфетну та столову, звернути увагу на справність електророзеток, вимикачів, намітити послідовність виконання робот.

2.3. У випадку виявлення будь-яких відхилень, несправностей, пошкоджень негайно повідомити старшу медсестру або зав. відділенням.

ІІІ. Вимоги техніки безпеки під час роботи

3.1. Впродовж робочого часу буфетниця-роздатниця зобовязана дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з охорони праці, слідкувати за її дотриманням.

3.2.При виявленні порушень вимог техніки безпеки (несправність електрообладнання, порушена електроізоляція, обірваний дріт, від’єднане заземлення, пошкоджений електророзподільний щит), а також про нещасний випадок слід негайно поставити до відома зав. відділенням, інженера з охорони праці.

3.3. Під час роботи з електроприладами дотримуватись інструкцій по їх експлуатації, не працювати з несправними приладами, а також дотримуватись наступних вимог:

3.3.1.Не залишати ввімкненим будь-який електричний чи газовий прилад без нагляду.

3.3.2. Не користуватися первинними засобами пожежегасіння не за призначенням.

3.3.3. Не перекривати та не захаращувати запасні виходи л відділення, лікарні.

3.3.4. Не користуватися несправними розеткою, вилкою, пошкодженим електричним шнуром.

3.3.5. Не вмикати електроприлади при виявленні ушкодження системи заземлення.

3.3.6. Не користуватися електроприладами при відсутності захисних засобів (гумових килимків, надійної ізоляції, заземлення тощо).

3.3.7. Не працювати на висоті (драбині, підвіконнях) без додаткових засобів безпеки.

3.3.8. Не створювати протягів у приміщенні.

3.3.9. Не курити у приміщенні відділення та лікарні.

3.3.10. Відносити сміття у відведене для цього місце у спеціальній тарі.

3.3.11. Не торкатися вологими руками електроприладів.

3.3.12. Електричні світильники для чистки знімає електрик при відключеній напрузі (1 раз на 3 місяці).

3.3.13. Під час миття вікон необхідно використовувати запобіжний пояс, закріплений за допомогою страхового канату до надійних конструкцій приміщення; не можна ставити на випадкові предмети: стіл, стілець, табуретку, підвіконня.

3.3.14. При отриманні травми негайно повідомити старшу медсестру, зав. відділенням та інженера з охорони праці.

3.3.15.Не налагоджувати самостійно електромережу і не доручати це стороннім особам.

3.3.15. Не користуватися відкритим вогнем в приміщенні.

 

ІV. Вимоги техніки безпеки після закінчення роботи

4.1. Зачинити вікна в буфетній і столовій. Весь використаний в роботі інвентар скласти в чистому вигляді у відведеному місці. Перевірити, чи вимкнені всі газові і електроприлади, освітлення, в роботі яких немає необхідності. Привести в порядок своє робоче місце і передати його черговому персоналу. Дотримуватись особистої гігієни.

4.2. Сповістити старшу медсестру про всі несправності та недоліки, виявлені під час роботи.

4.3. Залишати зміну без здачі чергування категорично забороняється.

V. Вимоги техніки безпеки при аварійній ситуації

При виникненні аварійної ситуації (вибуху, пожежі тощо) персонал зобовязаний:

5.1. Припинити роботу.

5.2. Попередити працюючих про небезпеку.

5.3. Поставити до відома старшу медсестру, зав. відділенням.

5.4. При виникненні пожежі діяти згідно з інструкцією (дії персоналу на випадок пожежі).

5.5. При необхідності провести евакуацію хворих з відділення згідно з планом евакуації.

 

¨ ¨ ¨ ¨ ¨

 

4.5. Для молодшої  медичної сестри палатної

 

1. Загальні положення

1.1. Дана інструкція є чинною для молодших медсестер відділення. Молодша медсестра допускається до роботи після проходження вступного інструктажу, що проводиться інженером з охорони праці при прийомі на роботу, первинного інструктажу на робочому місці, що проводиться зав. відділенням та повторних (1 раз на 6 місяців) інструктажів.

1.2. Особи, винні в порушенні цієї інструкції, підлягають дисциплінарному стягненню (зауваження, догана, сувора догана) і позачерговому інструктажу та перевірці знань з охорони праці та техніки безпеки.

1.3.Під час проведення прибирання приміщень можуть мати місце такі шкідливі і небезпечні виробничі фактори: ураження електрострумом при неправильному і невмілому користуванні електроприладами, падіння з висоти, спотикання на нерівній або слизькій поверхні, поранення гострими предметами.

1.4. Молодші медсестри забезпечуються санітарним одягом (халат, шапочка, гумові рукавички, при необхідності – спецодягом і спецвзуттям, індивідуальними засобами захисту).

1.5. З метою уникнення інфікування працівників від хворих слід суворо дотримуватися особистої гігієни та санітарно-протиепідемічних правил.

ІІ. Вимоги техніки безпеки перед початком роботи

2.1. Приступаючи до роботи, молодші медсестри повинні:

2.2.2. Одягнути халат, шапочку, при необхідності – засоби індивідуального захисту, перевірити робочий інвентар.

2.2.3. Ввімкнути освітлення; оглянути відділення, звернути увагу на справність електророзеток, вимикачів, освітлення, водопостачальної системи, системи центрального опалення, намітити послідовність виконання робіт.

2.2.4. У випадку виявлення будь-яких відхилень, несправностей, пошкоджень негайно повідомити старшу медсестру або зав. відділенням.

ІІІ. Вимоги техніки безпеки під час роботи

3.1. Впродовж робочого часу молодші медсестри зобовязані дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з охорони праці, слідкувати за її дотриманням.

3.2. При виявленні порушень вимог техніки безпеки (несправність електрообладнання, порушена електроізоляція, обірваний дріт, від’єднане заземлення, пошкоджений електророзподільний щит), а також про нещасний випадок слід негайно поставити до відома завідувача відділенням, інженера з охорони праці.

3.3. Під час роботи з апаратурою, електроприладами дотримуватися інструкцій по їх експлуатації, не працювати з несправними приладами, а також дотримуватися наступних вимог:

3.3.1.Не залишати ввімкненим будь-який електричний чи газовий прилад без нагляду.

3.3.2. Не користуватися первинними засобами пожежегасіння не за призначенням.

3.3.3. Не перекривати та не захаращувати запасні виходи з відділення, лікарні.

3.3.4. Не користуватися несправними розеткою, вилкою, пошкодженим електрошнуром.

3.3.5. Не вмикати електроприлади при виявленні ушкодження системи заземлення.

3.3.6. Не користуватися електроприладами при відсутності захисних засобів (гумових килимків, надійної ізоляції, заземлення, тощо).

3.3.7. Не працювати на висоті (драбині, підвіконнях) без додаткових засобів безпеки.

3.3.8. Не працювати без гумових рукавиць та спеціальних фартухів з кровю хворих, їх виділеннями.

3.3.9. Не користуватися несправними засобами для транспортування хворих.

3.3.10. Не створювати протягів у приміщенні.

3.3.11. Не курити у приміщенні відділення та лікарні.

3.3.12. Відносити сміття у відведене для цього місце у спеціальній тарі.

3.3.13. Прибирання кабінетів і палат повинно проводитись при відкритих вікнах.

3.3.14. Підлога приміщень не повинна бути сильно вологою і слизькою.

3.3.15. Під час прибирання слід зберігати обережність біля електроприладів, стерилізаторів, сухожарових шаф, розеток, які можуть бути під напругою.

3.3.16. Не торкатися вологими руками електроприладів.

3.3.17. Електричні світильники для чистки знімає електрик при відключеній напрузі (1 раз на 3 місяці).

3.3.18. Під час миття вікон необхідно використовувати запобіжний пояс, закріплений за допомогою страхового канату до надійних конструкцій приміщення; не можна ставити на випадкові предмети: стіл, стілець, табуретку, підвіконня;

3.3.19. При отриманні травми негайно повідомити старшу медсестру, зав. відділенням та інженера з охорони праці.

3.3.20. Не налагоджувати самостійно електромережу і не доручати це стороннім особам.

3.3.21. Не користуватися відкритим вогнем в приміщенні.

ІV. Вимоги техніки безпеки після закінчення роботи

4.1. Зачинити вікна в коридорах і кабінетах. Весь використаний в роботі інвентар скласти в чистому вигляді у відведеному місці. Перевірити, чи вимкнені всі газові, електроприлади і освітлення, в роботі яких немає необхідності. Привести в порядок своє робоче місце і передати його черговому персоналу. Дотримуватися особистої гігієни.

4.2. Сповістити старшу медсестру про всі несправності та недоліки, виявлені під час роботи.

4.3. Залишати зміну без здачі чергування категорично забороняється.

V. Вимоги техніки безпеки при аварійній ситуації

5.1. При виникненні аварійної ситуації (вибуху, пожежі, тощо) персонал зобовязаний:

5.1.1. Припинити роботу.

5.1.2. Попередити працюючих про небезпеку.

5.1.3. Поставити до відома старшу медсестру, зав. відділенням.

5.1.4.ри виникненні пожежі діяти згідно з інструкцією (дії персоналу на випадок пожежі).

5.1.5. При необхідності провести евакуацію хворих з відділення згідно з планом евакуації.


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (16.12.2010)
Переглядів: 8109 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці