Інструкція з охорони праці для музичного керівника - Мої статті - Інструкції з охорони праці - Інструкції з охорони праці

Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

Субота, 03.12.2016, 18:35
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці для музичного керівника

1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ

1.1. До самостійної роботи в якості музичного керівника допускаються особи віком старше 18 років, які пройшли відповідну підготовку, вступний і первинний на робочому місці інструктажі з охорони праці, медичний огляд і не мають протипоказань за станом здоров'я, перевірку знань вимог охорони праці.
1.2. При роботі музичним керівником необхідно дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, встановлені режими праці та відпочинку.
1.3. При проведенні занять в музичному залі можливий вплив на працюючих і дітей наступних небезпечних факторів:
- Порушення гостроти зору при недостатній освітленості музичного залу;
- Травми при падінні дітей під час проведення танцювальних та інших рухомих занять;
- Ураження електричним струмом при використанні несправних електричних звуковідтворювальних музичних апаратів та інструментів.
1.4. У музичному залі повинен бути вивішений кімнатний термометр для контролю температурного режиму.
1.5. Працюючі зобов'язані дотримуватися правил пожежної безпеки, знати місця розташування первинних засобів пожежогасіння та напрямки евакуації при пожежі.
1.6. При нещасному випадку негайно повідомити про це адміністрацію установи, надати потерпілому першу долікарську допомогу, при необхідності викликати бригаду швидкої допомоги по телефону 103.
1.7. У процесі роботи дотримуватися правил особистої гігієни, тримати в чистоті робоче місце.
1.8. Особи, які допустили невиконання або порушення інструкції з охорони праці, притягуються до дисциплінарної відповідальності відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку і, при необхідності, піддаються позачергової перевірки знань норм і правил охорони праці.
2. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ перед початком роботи

2.1. Включити повністю освітлення музичного залу і переконатися у справній роботі світильників. Найменша освітленість повинна бути: при люмінесцентних лампах не менше 200 лк. (13 Вт / кв. М), при лампах розжарювання не менше 100 лк. (32 Вт / кв.м).
2.2. Переконатися у справності електроустаткування музичного залу: світильники повинні бути надійно підвішені до стелі і мати світлорозсіювальну арматуру; комутаційні коробки повинні бути закриті кришками, а електророзетки - фальшвілкамі; корпусу і кришки вимикачів і розеток не повинні мати тріщин і відколів, а також оголених контактів.
2.3. Перед використанням на заняттях електричних звуковідтворювальних музичних апаратів та інструментів переконатися в їх справності і цілісності підвідних кабелів і електровілок.
2.4. Перевірити санітарний стан музичного залу і провітрити його, відкривши вікна або фрамуги та двері. Вікна у відкритому положенні фіксувати гачками, а фрамуги повинні мати обмежувачі. Провітрювання закінчити за 30 хв. до приходу дітей.
2.5. Переконатися в тому, що температура повітря в музичному залі не нижче 19 ° С.
2.6. Щоб уникнути падіння дітей переконатися в тому, що килими і доріжки надійно прикріплені до підлоги.
3. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС РОБОТИ

3.1. Суворо дотримуватися методику проведення музичного заняття.
3.2. Дотримуватися встановленої тривалість музичного заняття:
- Для молодшої та середньої груп - 10-15 хв;
- Для старшої групи - 20-25 хв;
- Для підготовчої групи - 25-30 хв.
3.3. При проведенні заняття підтримувати дисципліну і порядок, стежити за тим, щоб діти виконували всі вказівки музичного керівника і вихователя.
3.4. Не дозволяти дітям самовільно покидати місце проведення заняття.
3.5. При використанні на музичному занятті електричних звуковідтворювальних апаратів та інструментів (магнітофон, програвач, телевізор та ін.) Керуватися «Інструкцією з охорони праці при використанні технічних засобів навчання».
3.6. При піднятою кришці музичного інструменту (рояль, фортепіано та ін.) Стежити за тим, щоб кришка надійно і стійко спиралася на упор, не підставляти під підняту кришку руки.
4. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ

4.1. При виникненні пожежі негайно евакуювати дітей з музичного залу, повідомити про пожежу адміністрації установи, в пожежну частину по телефону 101 і приступити до гасіння вогнища загоряння за допомогою первинних засобів пожежогасіння.
4.2. При отриманні травми надати першу допомогу потерпілому, при необхідності викликати бригаду швидкої допомоги по телефону 103, повідомити про подію адміністрації установи, по можливості зберегти обстановку, якщо це не призведе до аварії або травмування інших людей, або зафіксувати на фото або відео.
4.3. При ураженні електричним струмом негайно відключити напругу і в разі відсутності у потерпілого дихання і пульсу зробити йому штучне дихання або провести непрямий (закритий) масаж серця до відновлення дихання і пульсу і відправити потерпілого до найближчої лікувальної установи.
5. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ

5.1. Вимкнути електричні звуковідтворюючі апарати та інструменти.
5.2. Прибрати у відведене місце інвентар та обладнання.
5.3. Провітрити музичний зал, закрити вікна, фрамуги і вимкнути світло.


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (18.10.2014)
Переглядів: 659 | Теги: музичний керівник | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці