Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

Вівторок, 26.09.2017, 19:20
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці для працівників порту та станцій залізниці

1. Загальні вимоги

1.1. Інструкція поширюється на маневрові роботи, що виконуються станціями залізниці (надалі "станції") на території морського порту ("порту"), вантажно-розвантажувальні роботи ("ВРР") при обробці залізничних вагонів ("вагонів") і маневрові операції, що виконуються портом.

1.2. Положення та вимоги цієї Інструкції не виключають необхідності виконання працівниками станції і порту своїх посадових інструкцій та інструкцій з охорони праці для ДМ.

1.3. Маневрові роботи виконуються силами станції відповідно до Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях, Правилами технічної експлуатації і відповідними інструкціями порту.

1.4. Умови навантаження-розвантаження залізничного (з/л) рухомого складу за підрозділами порту встановлені вузловою угодою.

1.5. Порядок ремонту вагонів визначається договором, укладеним між портом і станцією.

1.6. Розслідування та облік нещасних випадків проводиться відповідно до Положення про розслідування та облік нещасних випадків на виробництві.

1.7. Розслідування дорожньо-транспортних пригод (ДТП) з з /л рухомим складом станції і безрейковим транспортом порту проводиться комісією, до складу якої входять представники станції і порту.

1.8. Розслідування ДТП з рухомим складом станції і безрейковим транспортом сторонніх проводиться Відділом міліції на транспорті.

1.9. Забороняється станції подавати, а порту приймати під обробку з/л рухомий склад в технічно несправному стані.

2. Вимоги безпеки перед початком робіт

2.1. Керівники підрозділів порту і станції зобов'язані провести інструктаж з охорони праці для підлеглих їм працівників, виходячи з конкретних місцевих умов і особливостей роботи.

2.2. Технічний огляд вагонів, які прибули на адресу порту, проводиться в парках станції з відповідним записом у книзі ВУ-14.

2.3. Огляд вагонів, які прибули в порт, які після вивантаження підлягають навантаженні, проводиться прийомоздавальнику станції і змінними начальниками складів порту.

2.4. Перед подачею (висновком) вагонів згідно з розміткою або заявці порту, не пізніше ніж за 30 хв, диспетчери станції повідомляють залізничного диспетчеру головної диспетчерської порту (ЦПД) про фактичну подачі (виведення) вагонів по прямому зв'язку.

2.5. Залізничний диспетчер ГПД зобов'язаний передати вказане в п.2.4. повідомлення черговим диспетчерам підрозділів порту.

2.6. Керівники робіт (змінні начальники, начальники складів, стивідори), отримавши повідомлення від диспетчера підрозділу про майбутню подачі (виведення) вагонів, зобов'язані:

2.6.1. Перевірити стан шляху, встановлені залізничні габарити.

2.6.2. З прибуттям маневрового складу призупинити ВРР в зоні маневрових робіт.

2.6.3. Забезпечити кріплення вантажу в невивантаженим вагонах.

2.6.4. Звільнити шляху від вагонних столів, трапів і т.д.

2.6.5. Призупинити роботу, пересування, запасні частини до кранів та інших перевантажувальних машин в зоні до закінчення маневрових робіт.

2.6.6. Перевірити закриття дверей, бортів, люків і т.д. на які підлягають виведенню з порту вагонах, платформах і т.д. і їх запорів.

2.6.7. Зняти попереджувальні знаки.

2.7. Проведення ремонтних робіт і ВРР відновлюється після закінчення маневрових робіт.

2.8. Перед початком ВРР колеса крайніх або одиночних вагонів повинні бути загальмовані гальмовими башмаками.

2.8.1. При розстановці вагонів станцією установку і зняття гальмівних черевиків здійснює складальних бригад.

2.8.2. При розстановці вагонів силами порту (автонавантажувачем з зчепилися) установку і зняття гальмівних черевиків здійснюють ДМ, які пройшли спеціальне навчання (сигнальники-зчіплювачі).

2.9. Керівники робіт, зазначені в п.2.6., Зобов'язані забезпечити встановлення на шляхах попереджувальних знаків (червоний щит, вночі - додатково ліхтар) на відстані 15 м від місця ВРР і місця огляду вагонів.

2.10. Зупинка маневрового складу у сигналу зупинки обов'язкове.

2.11. Перед подачею в порт рефрижераторних секцій диспетчер станції зобов'язаний провести інструктаж з начальниками рефрижераторних секцій із зазначенням місця і часу постановки поїзда.

2.12. Забороняється особам, які обслуговують і супроводжуючим поїзда, перебувати в зоні роботи кранів і навантажувачів, проводити ремонтні роботи в місцях ВРР.

2.13. Після прибуття в порт до місця виробництва робіт начальники поїздів (провідники) зобов'язані звернутися до працівника порту (керівнику робіт) за отриманням інформації за технологією ВРР.

2.14. Керівники робіт в порту, зазначені в п.2.6., Зобов'язані погодити з начальниками поїздів (провідниками) плановані роботи відповідно до РТК, звернувши особливу увагу на заборону проведення ремонту вагонів і знаходження супроводжуючого персоналу поїздів в зоні вантажних робіт.

2.15.У випадках, коли станцією подані в порт несправні вагони, черговий диспетчер підрозділу порту зобов'язаний повідомити про це диспетчеру станції для проведення комісійного огляду. Забороняється проводити обробку таких вагонів. ВРР можна проводити після проведення ремонту.

2.16. Забороняється проведення маневрів на причальних з/л шляхах під час проведення на причалі швартових і ВРР робіт.

3. Вимоги безпеки під час роботи

3.1. Подача (висновок) вагонів в порт виробляється локомотивами станції під керівництвом складальних бригад.

3.2. Швидкість руху маневрового складу (локомотива) не повинна перевищувати:

- по ходових шляхах - 15 км / год;

- по внутрішньопортового шляхах - 5 км / год;

- на переїздах - 5 км / год;

- при переході локомотива до вагонів і по вагонних вагах - 3 км / год.

3.3. Забороняється ставити з/л складу для відстою на внутрішні портові шляхах, на яких виробляються ВРР, і переїздах порту без розриву складу.

3.4.При відстої з/л складів по обидва боки переїзду, вагони повинні бути розчіплюючи і встановлені на відстань не менше 1 м від краю проїжджої частини переїзду. При наявності ухилу з/л шляхів колеса крайніх від переїзду вагонів повинні бути загальмовані гальмовими башмаками. Гальмування вагонів проводиться складацькими бригадами станції. Порт забезпечує і встановлює постійні місця зберігання гальмових башмаків.

3.5. У темний час доби, при поганій видимості (туман, дощ, снігопад) у маневрових локомотивів повинні бути включені світлові сигнали відповідно до інструкції по сигналізації на залізницях.

3.6. Складач поїздів є керівником маневрових робіт, відповідальним за їх виконання, та зобов'язаний:

3.6.1. Забезпечити безпеку маневрових робіт, збереження рухомого складу та вантажу.

3.6.2. Точно і своєчасно виконувати завдання і маневрові роботи.

3.6.3. Забезпечити правильне розташування та узгодженість дій усіх працівників, які беруть участь в маневрових роботах.

3.6.4. Маневри з вагонами, завантаженими негабаритним і розрядними вантажами, виконувати з особливою обережністю.

3.7.Розстановка вагонів виконується складачем по крейдяний розмітки і за вказівкою керівника робіт з дотриманням заходів безпеки. Зупинка вагонів здійснюється за сигналами упорядника.

3.8. Під час проведення маневрів на внутрішні портові шляхах укладач або його помічник зобов'язані:

3.8.1. Перебувати в такому місці, звідки забезпечується найкраща видимість складу, а машиністу видно подаються їм сигнали.

3.8.2. При русі складу вагонами вперед знаходитися на першій за рухом гальмівної майданчику (спеціальній підніжці) вагона.

3.8.3. При русі через переїзди, в зоні ВРР - перебувати попереду пересуваються вагонів, подавати звукові сигнали (швидкість складу не повинна перевищувати 5 км / год).

3.8.4. Бути гранично уважним при русі вздовж підкранових колій.

3.8.5. При русі на кривих ділянках колії або в умовах поганої видимості (туман, хуртовина тощо) вживати додаткових заходів безпеки, передаючи машиністу через помічника зчіплювача сигнали про швидкість руху, зупинках і т.п.

3.8.6. Не допускати пересування маневрових составів, не переконавшись у тому, що всі вагони зчеплені між собою і з локомотивом.

3.8.7. Перед початком зчеплення (розчеплення) вагонів перевірити правильність полотна рукояток автозчеплення.

3.8.8. Перевірити, чи немає перешкод для пересування вагонів (гальмових башмаків і ін.).

3.8.9. Не допускати пересування складу, не переконавшись, що зл габарит і з / л шляху не захаращені вантажем, відсутні люди.

3.8.10. Виробляти переведення стрілок при маневрових роботах на території порту.

3.8.11. Перш ніж під'їжджати до складу або місця ВРР, переконатися у відсутності попереджувальних знаків.

3.8.12. Маневри з вагонами, навантаження або вивантаження яких не закінчена, проводити тільки після узгодження з керівником робіт.

3.8.13. Забороняється під час руху вагона у високих платформ і естакад перебування працівників на спеціальній підніжці вагона з боку платформи і естакади.

3.9. При русі складу локомотивом вперед безпеку руху забезпечує машиніст.

3.9.1. Забороняється машиністу виконувати маневри без вказівки керівника маневрів (упорядника).

3.10. Машиніст і укладач зобов'язані подавати попереджувальні звукові сигнали при підході до переїздів, русі по внутрішньопортового шляхах, при наближенні до працюючих на шляхах, у вагонів або йде по шляхах людей, транспорту до тих пір, поки не буде вільний шлях. При загрозі ДТП або якщо шлях зайнятий, вжити заходів до негайної зупинки маневрового состава.

3.11. Пересування ж / д кранів та інших рухомих одиниць на з / л ходу по внутрішньопортового шляхах дозволяється за погодженням з диспетчером станції.

3.12. При виробництві маневрових робіт портом за допомогою автонавантажувача (а / п), обладнаного зчепилися, докери-механізатори виконують вимоги Інструкції з безпеки праці при перестановці з / л вагонів а / п, обладнаним зчепилися.

3.13. На коліях, де є вагони, з якими проводяться ремонтні або вантажні роботи обгороджені сигналами зупинки, маневри не допускаються.

3.14. Пересувати окремі вагони вручну допускається у виняткових випадках і тільки на горизонтальних коліях (без ухилу) і в кількості не більше одного навантаженого або двох порожніх вагонів.

3.15. Забороняється при пересуванні вагонів вручну:

3.15.1. Пересувати зі швидкістю понад 3 км / год (вагони повинні бути зчеплені).

3.15.2. Пересувати, не маючи гальмових башмаків.

3.15.3. Прокладати для гальмування під колеса шпали, каміння, ломи, дошки та інші предмети.

3.15.4. Пересувати вагони з розрядними і небезпечними вантажами.

3.16.На території порту складування вантажів поблизу з / л шляхів повинно проводитися в встановлених ж / д габаритах. При висоті складування до 1,2 м - не ближче 2,0 м від головки крайньої рейки, при висоті штабеля більше 1,2 м - не ближче 2,5 м від головки крайньої рейки.

3.17. Штучне освітлення відповідно до спеціалізації причалів повинно бути на:

3.17.1. Причалах, місцях ВРР для штучних вантажів і лісових - не нижче 25 лк.

3.17.2. Причалах, місцях ВРР для навалювальних і зернових вантажів - не нижче 15 лк.

3.17.3. Нафтоналивних причалах - не нижче 25 лк.

3.17.4. Головних проїздах з інтенсивним рухом - не нижче 5 лк.

3.17.5. Проїздах з неактивним рухом - не нижче 2 лк.

3.18. У локомотивів, в темний час доби, має бути включено освітлення відповідно до Інструкції по сигналізації на залізницях.

4.Технічне утримання залізничних шляхів та шляхового обладнання

4.1. Для забезпечення безпеки руху з / д складів:

4.1.1. Порт зобов'язаний проводити чистку шляхів, проїздів, стрілочних переводів, розташованих на території порту від залишків вантажу, бруду, льоду, снігу і т.д.

4.1.2. Очищення всіх з / л шляхів і стрілочних переводів, що знаходяться на балансі станції, за територією порту, проводиться силами станції.

4.2. Зміст в технічно справному стані з / л шляхів та шляхового обладнання, що знаходяться на балансі станції, здійснюється станцією, яка виробляє їх огляд, перевірку і ремонт.

4.3. Зміст в технічно справному стані з / л шляхів та шляхового обладнання, що знаходиться на балансі порту, здійснюється портом, який зобов'язаний щомісяця, за участю відповідних служб станції, проводити огляд і ремонт шляхів та шляхового обладнання.

4.4. Ремонт шляхів та шляхового обладнання, які виконуються станцією на внутрішні портові шляхах, узгоджується з керівництвом підрозділів порту.

4.5. Здійснює ремонт шляхів, шляхового обладнання, земляних та будівельно-монтажних робіт, що проводиться портом на внутрішні портові шляхах або поблизу них, узгоджується з керівництвом станції.

4.6. На відстані 50 м від місця робіт з двох сторін виставляється огорожу - червоний щит (вночі додатковий червоний ліхтар).

4.7. При ремонті шляхів силами станції на території порту з удосконаленим покриттям порт зобов'язаний перед початком робіт зняти покриття і після закінчення робіт відновити.

5. Організація руху безрейкового транспорту і пішоходів  на території порту

5.1. Адміністрація порту та інших організацій, розташованих на території порту, повинна містити дороги, переїзди і під'їзні шляхи в справному стані, з дотриманням встановлених габаритів для забезпечення безпеки руху.

5.2. На території порту діють Правила дорожнього руху, які поширюються на водіїв всіх видів безрейкового транспорту.

5.3. Водії безрейкового транспорту при русі по території порту керуються Інструкцією з організації руху безрейкового транспорту на режимній території порту.

5.4. Всі пішоходи на території порту повинні користуватися тротуарами, пішохідними доріжками, а де їх немає, йти по лівій стороні узбіччя дороги назустріч транспорту, що рухається, проявляючи особисту обережність, необхідно бути уважним до навколишнього оточення і її зміни.

5.5. Всі учасники руху зобов'язані:

5.5.1. Підкорятися сигналам світлофорів і дорожніх знаків.

5.5.2. Виконувати вказівки працівників ДАІ, міліції та громадських інспекторів.

5.5.3. Виконувати розпорядження адміністрації порту, а також тих господарств і організацій, у віданні яких знаходяться транспортні засоби.

5.6. Забороняється працівникам порту, станції, сторонніх організацій та осіб, які відвідують порт, переходити ж / д колії поблизу вагонів, що стоять, підлазити під вагони, використовувати для переходу зчіпні пристрої вагонів.

6. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

6.1. Інженерно-технічні працівники і посадові особи станції і порту в аварійних ситуаціях зобов'язані діяти відповідно до вимог своїх посадових інструкцій, правил та інших документів з охорони праці.

6.2. Робочі станції і порту в аварійних ситуаціях зобов'язані діяти в відповідності з вимогами своїх інструкцій з охорони праці.

6.3. Машиніст локомотива, водій автонавантажувача, обладнаного зчепилися, зобов'язані виконувати сигнал "Зупинка", який отримав від будь-якої особи, що подає цей сигнал.

7. Вимоги безпеки після закінчення роботи

Після закінчення роботи працівники станції і порту зобов'язані виконувати вимоги галузевих інструкцій з охорони праці та посадових інструкцій

8. Відповідальність

8.2. За невиконання даної Інструкції працівники порту і з/л станції несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.


Безпечно, швидко і без клопоту придбати  залізничні квитки Дніпро  в плацкарт, купе чи спальний вагон.  Попередній продаж квитків на поїзд в Дніпро-Головний відкривається за 45 днів. Чим раніше ви придбаєте квитки тим кращі місця Вам будуть доступні. Потурбуйтесь про свій комфорт заздалегідь.


 


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (15.09.2017)
Переглядів: 32 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці