Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

П`ятниця, 29.03.2024, 14:12
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці музичного керівника

Охорона праці музичного керівника заснована на чинному законодавстві (Закон України «Про охорону праці», Закон України «Про освіту», Закон України «Про обов’язкове державне соціальне страхування, Закон України «Про пожежну безпеку», «Кодексі законів про працю» та нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки та безпеки життєдіяльності.

1.2. Музичний керівник входить до дошкільного навчального підрозділу закладу і зобов’язаний виконувати всі вимоги «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» ДСанПін 5.5.2.008-01, затверджених постановою Головного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. № 63 і погоджених Міністерством освіти і науки України від 05.06.2001 р. і нести безпосередню відповідальність за безпечний стан учбових місць, обладнання, приладів, інструментів, інвентарю тощо.

1.3. Музичний керівник в процесі участі у виховному процесі:

- не має права використовувати музичні інструменти та технічні засоби отримання музикального супроводу без погодження з вихователем;

- зобов’язаний повідомляти директора закладу або вихователя-методиста про кожний нещасний випадок, що стався з учасниками навчально-виховного процесу, організовувати надання першої медичної (долікарської) допомоги потерпілому, а в разі необхід­ності організувати надання спеціалізованої медичної допомоги;

- організовувати евакуацію вихованців з приміщення в разі пожежі та інших аварійних ситуацій, чи стихійного лиха.

1.4. Музичний керівник один раз на три роки проходить обов'язкове навчання з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

1.5. При оформленні на роботу музичний керівник проходить первинний медичний профілактичний огляд, а в подальшому 1 раз на рік повторні медичні профілактичні огляди, з відміткою в санітарній книжці та (за необхідністю) у посвідченні з електробезпеки про допуск до роботи.

1.6. Після підписання наказу про зарахування на роботу музичний керівник зобов’язаний ознайомитись з вступним інструктажем та первинним інструктажем на робочому місці, в подальшому 1 раз в три місяці проходити навчання у вигляді повторних інструктажів. В разі організації в закладі навчання з перевірки знань з курсу «Охорона праці та безпека життєдіяльності» музичний керівник 1 раз на 3 роки проходить зазначене навчання і перевірку знань і в подальшому вивільняється наказом по закладу від проходження повторних інструктажів в період між перевірками знань.

 

2. Вимоги безпеки перед початком роботи

2.1. Музичний керівник до початку участі проведенні навчання, повинен:

- перевірити справність музичних інструментів, чи технічних засобів отримання музичного супроводу, допомогти вихователю перевірити обладнання вентиляції та системи електричного живлення. В разі виявлення пошкоджень, які несуть небез­пеку, проведення занять звернутись до заступника з господарчої роботи про усунення виявлених недоліків;

- впевнитись у наявності засобів надання першої медичної (долікарської) допомоги (аптечка) та протипожежного інвентарю;

- чітко визначитися у порядку і безпечності проведення навчальних занять.

 

3. Вимоги безпеки під час роботи

3.1. Для проведення занять із використанням музичних інструментів, чи технічних засобів проводити заняття дозволяється за умов, якщо:

- забезпечено вільний вихід з приміщення в коридор або на сходовий марш;

- проходи до дверей між рядами столів не захара­щені крамом і прохід становлять 0,8 м.;

- у приміщенні присутні вихованці тільки однієї групи (до 25 вихованців);

- електропроводка в приміщенні стаціонарна і виконана відповідно до вимог техніки безпеки та промислової санітарії. Забороняється використання електричних подовжувачів;

- виконується інструкція з експлуатації інструменту;

 

4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Музичний керівник допомагає забезпечити:

- організований вихід вихованців з приміщення у коридор;

- провітрювання приміщення до початку наступних занять;

- вологе прибирання раз на добу після закінчення виховного процесу.

- закриття приміщення по закінченню занять. Ключ здається охороннику, чи черго­вому адміністратору закладу.

 

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

5.1. При виявленні ознак горіння необхідно негайно повідомити про це адміністрацію закладу і викликати пожежну охорону по телефону - 101. В разі необхідності викликати інші рятувальні служби.

5.2. Евакуювати дітей з приміщення та перевірити всіх по списку вихованців, які були присутні на заняттях.

5.3. При прибутті на пожежу пожежних підрозділів, забезпечити вільний доступ на територію закладу (в тому числі і в закриті приміщення).

5.4. При можливості вчитель бере участь у допомозі по гасінню пожежі, надає консультації про конструктивні і технологічні особли­вості об'єкта, організовує залучення до вжиття необхідних заходів, пов'язаних із ліквідацією пожежі та попередженням її розвитку, із застосуванням сил та засобів закладу.

 

 

Розробив _________________

 

Погоджено_________________

 
Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (17.06.2012)
Переглядів: 2545 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці