Інструкція з охорони праці під час проведення навчально-виховного процесу з образотворчого мистецтва - Мої статті - Інструкції з охорони праці - Інструкції з охорони праці

Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

Понеділок, 05.12.2016, 19:46
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці під час проведення навчально-виховного процесу з образотворчого мистецтва
                                                                                           Затверджено
Наказ  №_____від__________
                                                          



Інструкція
з охорони праці
для учнів
під час проведення навчально-виховного процесу з образотворчого
мистецтва

І. Загальні положення

1.1. Інструкція розроблена на основі ДНАОП 0.00-4.15-98 «Положення  про розробку інструкцій з охорони праці», ДНАОП 0.00-8.03-93 «Порядок опрацювання та затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві», з урахуванням Типового  положення про порядок проведення навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511.
 Інструкція поширюється на учнів 1 – 11 класів середньої школи під час під час   проведення  навчально-виховного  процесу з образотворчого     мистецтва.

ІІ. Вимоги безпеки перед початком занять

2.1. Перед початком занять  учні повинні прослухати  інструктаж з безпеки життєдіяльності, який проводить вчитель креслення/образотворчого мистецтва.
 

     ІІІ. Вимоги  безпеки під час виконання роботи

3.1. Дотримуйтесь порядку виконання роботи та вимог безпеки цієї інструкції.
3.2. Забезпечте відсутність на уроках речей, які не використовуються в навчальному процесі та можуть бути небезпечними  для життя та здоров′я, а саме:  інструменти, що колються та ріжуться, сірники, аерозольні балончики, вибухонебезпечні предмети, іграшки, різко пахучі парфуми та інше.
       3.3. Слідкуйте  та дотримуйтесь виконання наказу МОН України,  
       щодо заборони використання мобільних телефонів під час навчально-  
       виховного процесу.
       процесу.
       3.4. Не дозволяється учням самостійно відкривати вікна для
       провітрювання.
       3.5. Не дозволяється учням самостійно залишати  робоче місце та
        виходити з класу.
       3.6. Не дозволяється учням самостійно переміщувати парти та навчальні
       столи        під час виконання робіт.
3.7. Слідкуйте за дотриманням відповідної відстані між партами та навчальними шафами.
3.8. Не допускайте самостійного  включення  електричних приладів, це  має  зробити вчитель.
3.9 Використовуйте циркулі, лінійки, ручки, олівці, підручники тільки за призначенням.     Креслити потрібно чистими руками, справними інструментами.
3.10. Обережно і дбайливо поводитися з інструментами і матеріалами, використовувати їх лише за призначенням.
3.11. Учні не повинні відволікатись від роботи, заважати працювати іншим.
    3.12. Креслити  треба  в  добре  провітреному  приміщенні  при достатньому  денному  або електричному освітленні.
 3.13.Під час креслярських робіт світло на робоче місце має падати зліва або спереду.  В цьому випадку тінь від інструментів і рук не буде заважати в роботі.
3.14.Виконуючи роботу слід сидіти прямо, не згинаючи спини. Сидіти треба на всій поверхні стільця, на відстані 10-15 см від краю стола. Відстань від очей до креслярського паперу повинна бути 30-35 см (неправильна робоча поза псує поставу, спричинює швидку втомлюваність і заважає роботі органів травлення).
3.15.Через 30 хвилин креслення очам необхідно давати відпочинок (виконувати  вправи   для очей).
                                  3.16. Зберігати циркуль, вимірювач, олівці, трикутники, транспортир, гумку у відповідному   місці (коробці, пеналі, готувальні тощо).
                               3.17. Креслярські інструменти повинні лежати на столі праворуч, підручник ліворуч, зошит  або креслярській папір посередині.
                                 3.18. Класти циркуль, вимірювач треба гострими голками від себе.
                             3.19.Передавати циркуль, вимірювач треба гострими голками до себе в замкнутому положенні, гострі кінці інструментів при цьому тримати в руці.
3.20.  Треба слідкувати,  щоб  циркуль,  вимірювач,  трикутники  не падали  на  підлогу.  Вони можуть травмувати ноги учнів.
        3.21.Олівці  необхідно готувати   до   роботи   (загострювати)   спеціальною   точилкою   в   спеціально відведеному для цього місці.
         3.22. Забороняється:
- підносити циркуль, вимірювач близько до очей;
-     кидати креслярські інструменти;  
-     загострювати олівці над столом.



IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Перевірте  прибирання робочого місця після закінчення уроку.
4.2. Прибирання навчального кабінету черговими учнями здійснюється тільки в присутності вчителя.
4.3.Виконуйте  правила безпеки для учнів на перервах.

v. Вимоги безпеки в аварійних  ситуаціях

5.1. У випадку виникнення аварійної ситуації негайно припинити роботу.
5.2. Організовано вийти  з приміщення.
5.3. Точно виконувати вказівки вчителя, спрямовані на зменшення впливу небезпеки.


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (06.11.2011)
Переглядів: 893 | Теги: з образотворчого мистецтва | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці