Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

Четвер, 28.03.2024, 13:27
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці ПРИ розбиранні й ремонті МЕХАНІЗМІВ В МОРЕ


1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ
1.1. Робота з розбирання та ремонту механізмів в море є роботою з підвищеною небезпекою, на яку оформляється наряд-допуск.
1.2. До робіт з підвищеною небезпекою допускаються особи не молодше 18 років, що пройшли медичний огляд, навчання та перевірку знань, допущені до робіт з підвищеною небезпекою наказом капітана судна.
1.3. Члени бригади зобов'язані точно виконувати вказівки, отримані на цільовому інструктажі, а також вимоги інструкції з охорони праці та «Правил суднового розпорядку».
1.4. Члени бригади зобов'язані користуватися спеціальним одягом. Спеціальний одяг має бути чистою, справної і застебнутому на всі ґудзики. Надірвані частини одягу, зайві складки можуть бути захоплені рушійними частинами і стати причиною нещасного випадку, носіння сорочок з засуканими рукавами, краваток, шийних хусток забороняється. У машинному відділенні не можна працювати у взутті на гумовій підошві або дерев'яних колодках, спецвзуття повинна бути на шкіряній підошві і без металевих цвяхів і підківок.
1.5. Курити під час роботи ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.
1.6. У процесі виконання роботи на членів бригади можливий вплив наступних небезпечних і шкідливих виробничих факторів:
 несправний інструмент,
 вплив рухомих частин обладнання,
 пошкоджена теплоізоляції,
 електричний струм.
1.7. У місці проведення ремонтних робіт не можна зберігати легкозаймисті предмети. Гас і масло, необхідне для промивання та змащення ремонтованих деталей, повинні зберігатися в міцних металевих бідонах в спеціально відведених приміщеннях.
2. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ перед початком роботи
2.1. Місця, де повинні проводитися ремонтні роботи, необхідно звільнити від предметів, що заважають роботі.
2.2. Місця, небезпечні для виробництва ремонтних робіт, повинні бути огороджені і освітлені. У місцях, небезпечних для виробництва ремонтних робіт, мають бути вивішені попереджувальні написи.
2.3. Робоче місце повинно міститися в чистоті і добре освітлюватися.
2.4. Перед початком робіт з ремонту електроустаткування необхідно перевірити відсутність електроживлення, на пусковому пристрої повинен бути вивішений попереджувальний плакат «Не вмикати! Працюють люди! ».
2.5. Засоби захисту повинні ретельно бути оглянуті, очищені і перевірені на відсутність зовнішніх пошкоджень, відповідність їх напрузі і придатність до використання за термінами періодичних випробувань.
2.6. Блоки, рим болти, гаки та троси, призначені для підйому вантажу, необхідно оглядати перед кожною операцією для своєчасного виявлення і усунення можливих дефектів.
2.7. При виконанні ремонтних робіт або оглядах необхідно вжити заходів, що виключають випадкове проворачивание колінчастого валу. Для цього необхідно закрити всі клапани пускового повітря, тиск в трубопроводі пускового повітря не повинно перевищувати атмосферний. Підведення палива до двигуна повинен бути перекритий. Індикаторні крани повинні бути відкриті, для того щоб випадкове потрапляння стисненого повітря не викликало проворачивание валу, валоповоротного пристрій має бути включено.
2.8. У многовальних силових установках роботи з ремонту двигуна можна починати тільки після того, як лінія валу буде взята на гальмо або двигун буде від'єднаний від лінії валу.
3. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС РОБОТИ
3.1. Для підйому і переміщення деталей і вузлів енергетичного обладнання, що мають масу понад 30 кг необхідно користуватися відповідними вантажопідйомними пристроями. При цьому вага вантажу, що піднімається не повинен перевищувати встановленої вантажопідйомності талів. Вантаж на талях повинен бути добре затоплений.
3.2. Забороняється підвішувати вантажопідйомні пристрої до трубопроводів і різним судновим конструкціям, за винятком спеціально передбачених для цього римів або інших елементів корпусу судна.
3.3. При застропліваніі і підйомі відповідальних деталей повинен бути присутнім старший механік.
3.4. Забороняється виробництво ремонтних робіт одночасно на двох рівнях по одній вертикалі при відсутності між ними суцільного настилу.
3.5. У міру підйому під найбільш важкі деталі (блоки циліндрів, вали і т.п.) повинні підкладатись клітини з брусів так, щоб відстань від важкої деталі до дерев'яних підкладок ніколи не перевищувало 150-200 мм.
3.6. Опресовування форсунок повинна проводитися тільки на штатних, спеціально обладнаних для цього місцях. Забороняється знімати захисні щитки, ковпаки та екрани з установок для опресовування форсунок.
3.7. При регулюванні та перевірці якості розпилювання палива у форсунок забороняється підставляти руки до отворів розпилювачів.
3.8. Розкривати люки картера дозволяється не раніше ніж через 10-20 хвилин після зупинки двигуна (залежно від його конструкції), при цьому потік повітря від нагнітальної вентиляції направляти в картер забороняється.
3.9. Забороняється проводити вогневі роботи в районі двигуна з відкритим картером.
3.10. Ремонт суднового електрообладнання повинен проводитися при знятій напрузі. В аварійних випадках допускається виробництво при знятті напруги з тих ділянок, на яких виробляється робота. При цьому роботи повинні виконуватися не менше ніж двома особами, а електромеханік повинен забезпечувати безпеку виробництва робіт і особисто керувати ними.
3.11. При неможливості зняття напруги допускаються як виняток аварійні роботи під напругою не вище 380 В з дотриманням необхідних заходів безпеки і тільки з дозволу старшого механіка.
3.12. Забороняється працювати на відключених струмовідних частинах електрообладнання, розташованого в сирих, пожежонебезпечних і вибухонебезпечних приміщеннях.
3.13. При аварійних роботах на НЕ відключених струмовідних частинах необхідно:
 працювати в діелектричних калошах або стоячи на діелектричному килимку і в захисних окулярах;
 використовувати діелектричні рукавички;
 відгородити знаходяться під напругою сусідні струмоведучі частини і заземлення конструкції діелектричними матеріалами, установку огорож належить проводити з обережністю, в діелектричних рукавичках, стоячи на ізолюючої підставці;
 працювати в комбінезоні з опущеними і застебнутими у кистей рук рукавицями і в головному уборі.
3.14. Забороняється при роботі під напругою застосовувати ножівки, напилки, металеві метри і інший металевий слюсарний інструмент.
3.15. Забороняється проводити тимчасові підключення від якої б то не було світловий арматури в службових приміщеннях, коридорах, проходах і каютах, встановлювати нештатні електрогрілки і штепсельні розетки.
4. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
4.1. У разі виникнення пожежі негайно приступити до гасіння і доповісти черговому по судну.
4.2. При отриманні навіть невеликий виробничої травми необхідно негайно повідомити старшому помічнику капітана та вжити заходів для усунення джерела травматизму, а потерпілому терміново надати першу долікарську допомогу.
5. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ
5.1. По закінченні роботи зняті для ремонту решітки, плити настилу, огорожі і поручні негайно поставити на місце і закріпити.
5.2. Привести в порядок робоче місце, інструменти привести в порядок і прибрати на місце.
5.3. Зняти, оглянути, привести в порядок і прибрати на місце засоби індивідуального захисту.
5.4. Про всі виявлені під час роботи зауваженнях доповісти черговому по судну


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (12.12.2012)
Переглядів: 915 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці