Вітаю Вас Гість | RSS

Інструкції з охорони праці

П`ятниця, 19.04.2024, 21:46
Головна » Статті » Мої статті

Інструкція з охорони праці для машиніста автогудронатора

Глава 1

Загальні вимоги безпеки

1. До самостійної роботи в якості машиніста автогудронатора (далі - машиніст) допускаються особи чоловічої статі, що мають безперервний стаж роботи в якості водія категорій C; C і E; B і C не менше трьох років, які пройшли медичний огляд і визнані придатними за станом здоров'я, які пройшли спеціальну підготовку в навчальних організаціях, що мають дозвіл Проматомнадзору, склали іспит і отримали свідоцтво про підготовку водія транспортних засобів, що виконують перевезення небезпечних вантажів.

2. Свідоцтво про навчання дійсно протягом 3 років. Для його продовження машиніст протягом року, що передує даті закінчення терміну дійсності свідоцтва, повинен пройти перепідготовку в навчальної організації та скласти відповідні іспити.

3. Знову прийнятий на роботу машиніст проходить стажування в кількості не менше 5 змін з подальшою перевіркою знань на допуск до самостійної роботи.

4. Машиніст повинен:

щорічно проходити организуемое наймачем навчання з питань охорони праці, безпеки руху та безпечного перевезення нафтопродуктів за розробленою і затвердженою наймачем програмою з подальшою перевіркою знань і оформленням протоколу;

проходити вступний інструктаж, первинний інструктаж на робочому місці, повторний, позаплановий і цільовий інструктаж; періодичну і позачергову перевірку знань з питань охорони праці, безпеки руху та безпечного перевезення нафтопродуктів; в установленому порядку передрейсовий медичний огляд.

5. Машиніст крім документів, перелічених у правилах дорожнього руху, повинен при собі мати копію ліцензії на право перевезення небезпечного вантажу; маршрут перевезення небезпечного вантажу; свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів, реєстраційну картку транспортного засобу, калібрувальний паспорт на цистерну, свідоцтво про підготовку водія транспортного засобу, що виконує перевезення небезпечних вантажів, аварійну картку системи інформації про небезпеку, адреси і номери телефонів посадових осіб перевізника, відповідальних за перевезення небезпечних вантажів, посвідчення на право обслуговування об'єктів, підконтрольних Проматомнадзору, товарно-транспортні документи на нафтопродукт, шляховий лист.

6. Машиніст повинен:

дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку;

дотримуватися правил дорожнього руху;

виконувати тільки ту роботу, яка доручена безпосереднім керівником робіт;

знати і вдосконалювати методи безпечної роботи;

утримувати робоче місце відповідно до вимог охорони праці;

використовувати інструмент, пристосування, інвентар за призначенням, про їх несправності повідомляти керівнику робіт;

знати місцезнаходження і вміти користуватися первинними засобами пожежогасіння;

дотримуватися правил особистої гігієни;

дотримуватися технологію виробництва робіт, застосовувати способи, що забезпечують безпеку праці, встановлені в інструкціях з охорони праці, проектах виконання робіт, технологічних картах, інструкціях з експлуатації;

пройти відповідну теоретичну і практичну підготовку і вміти надавати долікарську медичну допомогу потерпілим при нещасних випадках і дорожньо-транспортних пригодах;

відповідно до характеру виконуваної роботи правильно використовувати надані йому засоби індивідуального захисту, а в разі їх відсутності або несправності повідомити про це безпосереднього керівника;

застосовувати засоби індивідуального захисту відповідно до характеру виконуваної роботи згідно з Типовими галузевими нормами безплатної видачі засобів індивідуального захисту працівникам, зайнятим експлуатацією, технічним обслуговуванням і ремонтом автомобільних транспортних засобів, будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг

N п / п

Найменування                 

Строк носіння в  
місцях    

1  

Костюм бавовняний                      

12       

2  

Головний убір з бавовняної тканини      

12       

3  

Черевики шкіряні (чоботи кирзові)            

12       

4  

Рукавиці комбіновані                     

До зносу   

У холодну пору року додатково:                

5  

Костюм для захисту від знижених температур з
бавовняної тканини                       

36       

6  

Чоботи кирзові утеплені на гумовій      
підошві                                      

24       

7. На машиніста можуть впливати небезпечні і шкідливі виробничі фактори:

рухомі машини і механізми, що переміщуються машинами вироби, конструкції та матеріали;

підвищена загазованість, запиленість і вологість повітря робочої зони;

підвищена або знижена температура повітря на робочому місці;

підвищений рівень шуму і вібрації;

недостатня видимість робочої зони з кабіни машиніста;

підвищена температура поверхонь обладнання;

шкідливі речовини, з якими машиніст перебуває в контакті при обслуговуванні транспортного засобу;

можливість виникнення пожежі;

підвищений рівень статичної електрики;

нервово-психічні перевантаження.

8. Машиністу забороняється:

з'являтися і перебувати на території організації в стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння, із залишковими явищами сп'яніння;

керувати автомобілем у хворобливому стані, при перевтомі, алкогольному, наркотичному або токсичному сп'янінні, із залишковими явищами сп'яніння;

розпивати спиртні напої, вживати токсичні або наркотичні речовини в рейсі, у місцях відпочинку і роботи на трасі;

здійснювати пуск двигуна шляхом буксирування автомобіля;

приступати до роботи при подтекании палива і масла з систем і агрегатів автогудронатора;

управляти автогудронатором у хворобливому або стомленому стані, під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, а також передавати управління автомобілем особі, яка перебуває в такому стані;

при продувці системи живлення або переливанні палива засмоктувати його ротом;

зберігати в кабіні паливо та інші легкозаймисті рідини, промаслений обтиральний матеріал;

залишати своє місце або залишати автогудронатор, якщо не вжито заходів, що виключають його мимовільне рух.

9. Про випадки травмування негайно повідомити керівника робіт або диспетчеру.

10. Машиніст, який не виконує вимоги цієї  інструкції, притягується до відповідальності відповідно до законодавства .

Глава 2

Вимоги безпеки перед початком РОБОТИ

11. Перевірити справність засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання роботи. Одягти спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту.

12. При недостатньої видимості перевезення нафтопродуктів заборонена.

13. Перевірити автогудронатор на відповідність наступним вимогам:

цистерна має бути обладнана пристроями і пристосуваннями для опломбування запірної арматури;

зливні рукава повинні конструктивно забезпечувати зняття статичної електрики, повинні бути закриті заглушками і укладені в пенали, закриті кришками.

14. Цистерна автогудронатора повинна бути обладнана такими пристроями для захисту від статичної електрики:

розеткою з захисним кожухом, електропровідні з'єднаної з корпусом цистерни;

гнучким багатожильним проводом перерізом не менше 2,5 кв.мм і довжиною не менше 20 м з двополюсними вилками на кінцях для заземлення цистерни на майданчику зливу-наливу;

заземляющей ланцюжком з матеріалу, що не дає іскор, або з електропровідного гуми, електропровідні з'єднаної з корпусом цистерни, що має торкання землі на 200 мм.

15. Автогудронатор повинен бути укомплектований двома знаками "Небезпека" і двома ліхтарями автономного живлення з миготливими (або постійними) вогнями помаранчевого кольору і повинен бути позначений відповідно до правил перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом в Республіці Білорусь.

16. Автогудронатор повинен бути укомплектований:

одним вогнегасником ОП-10 або двома ОУ-5 (8) для гасіння пожежі на транспортному засобі і одним вогнегасником ОП-5 або ОУ-5 (8) для гасіння пожежі при загорянні нафтопродукту в цистерні. Вогнегасники повинні бути випробувані, опломбовані і розміщені в місцях, передбачених заводом-виробником;

ящиком з сухим піском об'ємом не менше 0,25 куб.м;

протипожежним полотнищем;

лопатою;

не менш як двома противідкотними упорами (башмаками) для підкладання під колеса;

двома таблицями системи інформації про небезпеку, встановленими на передньому бампері і на задній стінці цистерни;

проблисковим маячком оранжевого кольору;

двома знаками "В'їзд заборонено";

комплектом інструменту;

аптечкою першої медичної допомоги.

17. Перед початком робіт машиніст повинен:

перевірити справність форсунок, трубопроводів, вентилів і манометрів, кріплення паливного бака;

перевірити стан розподільників, при необхідності прочистити їх;

перевірити стан системи пневматичного приводу гальм;

перевірити заправку двигуна водою, паливом;

перевірити стан покришок і тиск в шинах.

18. Перед пуском двигуна загальмувати автогудронатор стоянковим гальмом, важіль перемикання передач поставити в нейтральне положення.

Глава 3

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБОТИ

19. Швидкість руху автогудронатора повинна вибиратися машиністом відповідно до вимог правил дорожнього руху, але не більше 60 км / год.

20. Під час руху за маршрутом машиніст повинен періодично здійснювати контроль за технічним станом транспортного засобу, звертаючи увагу на відсутність витоків нафтопродуктів.

21. При перевезенні нафтопродуктів машиністу забороняється:

різко чіпати з місця транспортний засіб;

робити обгін транспортних засобів, що рухаються зі швидкістю більше 50 км / год;

рухатися з вимкненими коробкою передач і двигуном;

різко гальмувати;

курити під час руху, розводити вогонь ближче 100 м від стоянки транспортного засобу;

перевозити сторонніх осіб і вантаж, не передбачений документами;

буксирувати транспортні засоби.

22. При наповненні цистерни автогудронатора в'язким матеріалом машиніст повинен стежити за покажчиком рівня.

23. Не допускається подавати гаряче в'яжучий в цистерну автогудронатора при наявності в ній розчинника або води.

24. При наборі в'яжучого матеріалу самопливом необхідно встановлювати автогудронатор так, щоб люк цистерни знаходився нижче наливної трубопроводу. При цьому необхідно надійно закріпити зливний лоток або трубу і не перебувати поблизу них, щоб уникнути можливих опіків.

25. Розпалювання пальників, що підігрівають в'яжучий в цистерні, повинен проводитися факелами з ручкою, що має довжину не менше 1,5 м. В якості палива пальників не дозволяється застосовувати бензин.

26. Перед початком розливу в'яжучого матеріалу машиніст повинен погасити форсунку і закрити вентилі трубопроводу подачі палива.

27. Наповнювати цистерну автогудронатора можна тільки через фільтр на середніх і малих обертах насоса за умови відсутності в ній розчинника або води. Не допускається розріджувати в'яжучий матеріал у цистерні автогудронатора.

28. Не допускається виробляти кріпильні роботи, знаходячись під цистерною, наповненою в'язким.

29. При заповненні цистерни автогудронатора можна допускати її переповнення і витікання назовні в'яжучого через переливну трубу.

30. При запалюванні форсунки паливо подавати спочатку слабким струменем, поступово збільшуючи його подачу до нормальної.

31. Під час розпалу слід перебувати збоку форсунки, щоб не отримати опіку при вибиванні полум'я.

32. Порядок розпалювання форсунки повинен дотримуватися згідно інструкції з експлуатації.

33. При перекачуванні в'язких, що мають високу температуру, набірний рукав можна від'єднувати тільки в рукавицях, щоб не отримати опіків.

34. Перед розливом в'яжучого матеріалу необхідно закріпити розподільник і розігріти його переносний пальником. При цьому слід дотримуватися наступних правил безпеки:

перед початком підігріву необхідно перевірити рівень в'яжучого матеріалу в цистерні (він повинен перекривати жарові труби в самій верхній їх точці не менше ніж на 200 - 250 мм);

не розпалювати переносну пальник (форсунку) поблизу легкозаймистих матеріалів;

при роботі переносний пальника слід стежити за тиском у паливному баку за манометром;

не залишати працюючі пальника без постійного спостереження;

не допускати застосування в якості палива для пальників (форсунок) бензину;

по закінченні розігріву слід закріпити кришку димової труби.

35. Під час розливу в'яжучого автогудронатором не допускається наближатися до розподільних трубах ближче 10 м.

36. При установці розподільних труб необхідно стежити за тим, щоб прорізи сопел були повернені від поздовжньої осі розподільника на 22 - 25 град. C.

37. Перед розливом машиніст повинен включити насос, поставити великий кран в положення "Розлив", а розподільник - в робоче положення і дати звуковий сигнал.

38. При розливі бітуму з розподільчого шланга забороняється будь-кому, крім машиніста, перебувати ближче 10 м від місця розливу.

39. При перервах у роботі сопло розподільників труби повинно бути опущено вниз.

40. Після закінчення розливу в'яжучого необхідно встановити розподільний кран на циркуляцію, а потім тільки підняти розподільні труби.

41. При експлуатації автогудронатора щоб уникнути витоку в'яжучого матеріалу машиніст повинен періодично підтягувати болти кріплення фланців крана, перевіряти сальникові ущільнювачі поплавкового покажчика рівня. У разі виплескування і підтікання через кришку верхнього люка слід змінити ущільнюючу прокладку.

42. Після закінчення надходження в'яжучого матеріалу машиніст повинен вимкнути насос, закрити запірний клапан і злити залишки бітуму зі шланга, закрити кришку люка і закріпити її.

43. Залишок в'яжучого з цистерни дозволяється зливати тільки на базі в бітумоплавильної котел.

44. Після зливу залишків в'яжучих матеріалів з цистерни останню необхідно промити.

45. Транспортування напівпричепа-цистерни щоб уникнути його занесення і перекидання на крутих поворотах (особливо під ухил), вибоїнах, з'їздах і в'їздах по насипу під гострим кутом робити тільки з повним надійним вимиканням.

Глава 4

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ

46. ​​У разі виникнення інциденту або аварії при перевезенні нафтопродуктів первинна ліквідація їх наслідків до прибуття аварійної бригади перевізника і спеціальних служб повинна здійснюватися машиністом.

47. При виникненні в шляху несправностей автогудронатора, при яких забороняється участь у дорожньому русі, припинити рух, включити аварійну світлову сигналізацію.

48. У разі виникнення аварії або інциденту під час перевезення нафтопродуктів (ДТП, загоряння, витік нафтопродукту, пошкодження тари або інша подія) машиніст повинен:

48.1. при появі під час руху запаху автомобільного палива негайно зупинити автомобіль, виявити причину появи запаху та усунути її;

48.2. при неможливості руху повідомити в організацію, якій належить автомобіль, або в найближчу аварійно-технічну службу;

48.3. при виникненні пожежі на автогудронаторів негайно зупинити його, заглушити двигун, вимкнути запалення, відключити масу, перекрити подачу палива і приступити до гасіння вогню за допомогою вогнегасника;

48.4. у разі виникнення пожежі в зоні стоянки автомобілів або на території організації евакуювати автогудронатор відповідно до розробленого плану евакуації;

48.5. відгородити зону аварії або інциденту знаками "Небезпека", встановивши їх спереду транспортного засобу на відстані 100 м від нього;

48.6. не допускати сторонніх осіб в зону аварії або інциденту;

48.7. повідомити про подію в органи Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ Республіки Білорусь, органи та підрозділи МНС та керівнику організації;

48.8. надати при необхідності долікарську допомогу потерпілим (потерпілим), зазначену в аварійній картці;

48.9. відповідно до вказівок аварійної картки системи інформації про небезпеку вжити заходів щодо первинної ліквідації аварії або інциденту;

48.10. при витоку нафтопродукту запобігти потраплянню його у стічні води, засипавши місце розливу сорбційним матеріалом і створивши тимчасове обвалування місця аварії або інциденту за допомогою лопати та інших підручних засобів;

48.11. після прибуття на місце аварії або інциденту представників органів Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ Республіки Білорусь, підрозділів МНС та інших служб проінформувати їх про небезпеку і вжиті заходи та пред'явити транспортні документи на вантаж, що перевозиться;

48.12. у разі спалаху палива машиніст повинен перекрити паливний кран, зупинити двигун, відкрити капот (якщо він закритий) і направити струмінь з вогнегасника на осередок пожежі;

48.13. при займанні бітуму в цистерні машиніст повинен щільно закрити кришку, а якщо є палаючі патьоки на цистерні, направити на них струмінь з вогнегасника.

При неможливості ліквідувати вогнище загоряння своїми силами машиніст повинен:

негайно повідомити про пожежу в пожежну службу за телефоном 101;

вжити заходів щодо забезпечення безпеки та евакуації людей;

приступити до гасіння пожежі за допомогою наявних на об'єкті первинних засобів пожежогасіння;

негайно повідомити про пожежу керівнику об'єкта;

48.14. при розриві бітумопроводу машиніст повинен вимкнути насос або двигун автомобіля, закрити запірний клапан, злити залишки бітуму зі шланга і замінити пошкоджену ділянку бітумопроводу;

48.15. при опіку гарячим бітумом необхідно змити бітум гасом, потім водою з милом і перев'язати пошкоджене місце сухою стерильною пов'язкою, а потім звернутися до лікаря;

48.16. при несправності двигуна або робочого обладнання роботу автогудронатора необхідно припинити і вжити заходів до усунення несправності;

48.17. у разі необхідності надати необхідну першу долікарську медичну допомогу потерпілому на виробництві, звільнивши його від дій травмуючого фактора;

48.18. при отриманні травми на виробництві негайно звернутися до лікувального закладу і повідомити про подію безпосередньому керівнику, зберегти робоче місце без змін на момент отримання травми, якщо це не загрожує оточуючим і не призведе до аварії.

Глава 5

Вимоги безпеки після закінчення РОБОТИ

49. Після прибуття з лінії зробити огляд автогудронатора згідно з переліком операцій, встановлених керівництвом по експлуатації.

50. Після закінчення роботи необхідно:

поставити автогудронатор у відведене місце, злити з цистерни і розподільних бітумопроводів залишки в'яжучих матеріалів, промити насоси, крани і трубопроводи гасом, дизпаливом;

очистити автогудронатор від в'яжучих матеріалів, прочистити і поставити на місце сітки фільтрів;

закрити кабіну на замок;

в холодну пору року злити воду із системи охолодження двигуна, паливо з бензинового і гасового баків;

поставити під осі автогудронатора металеві козелки, щоб звільнити шини від тиску.

51. Про всі виявлені несправності, поломки і пошкодженнях повідомити особі, відповідальній за технічний стан і експлуатацію автогудронаторів.

52. Після закінчення всіх робіт зняти засоби індивідуального захисту, помістити їх в місце зберігання, вимити руки і обличчя теплою водою з милом, при можливості прийняти душ.

53. Мити руки в маслі, бензині, гасі і витирати їх забрудненої дрантям не допускається.


Польская чердачная лестница fakro соответствует евростандартам, что предполагает прекрасный дизайн, долговечность, легкость монтажа, адекватное соотношение цены и качества. Они идеально подойдут тем перед кем стоит задача за небольшие деньги купить практичные чердачные лестницы повышенной прочности и идеального дизайна.


 


Категорія: Мої статті | Додав: ohranatruda (15.06.2015)
Переглядів: 1974 | Теги: автогудронатор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

До уваги користувачів! Вся інформація взята з відкритих джерел, призначена виключно для приватного використання, з метою самоосвіти користувачів ресурсу. Дана інформація не призначена для комерційного використання! Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести ніякої відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Відвідуючи цей сайт користувач підтверджує свою повну згоду з усіма вище викладеними умовами використання інформації.
!

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці